wilmaablomgren

Alla inlägg under november 2013

Av wilma blomgren - 29 november 2013 08:27

 

Av wilma blomgren - 26 november 2013 18:36

  



Av wilma blomgren - 25 november 2013 14:45

Det viktigaste i ett förhållande enligt mig är tillit. Då alltså att du kan lita på din partner. Med honom vill jag kunna känna mig trygg, det tycker jag också är jätteviktigt i ett förhållande. En annan sak som jag tycker killen ska tänka på är att ringa mig utan att fråga ifall det är okej ifall han kan ringa mig. Blir det så att bara jag skulle ringt killen, tycker kanske killen att jag är jobbig. Någon annan som känner så? Aja någ med det! Jag bryr mig inte om utseendet i första hand. Utan först ser jag personligheten hos killen. Han ska vara omtänksam och visa uppmärksamhet för mig. Sen är det ju självklart att jag måste tycka om killens utseende. Har egentligen inte så många krav för hur min drömkille ska vara, men de krav jag har tycker jag att han ska fylla upp till. 


 

Av wilma blomgren - 24 november 2013 10:15

Ni får jättegärna gilla bloggen!  Jag skulle verkligen bli glad då!   

 

 

 

Av wilma blomgren - 22 november 2013 12:17

 

 

   

Av wilma blomgren - 22 november 2013 08:30

 

Av wilma blomgren - 21 november 2013 17:45

Jag tänkte skriva vad jag tycker om rökning. Att man börjar röka har ju att göra med olika anledingar. Oftast att man är med folk som redan röker. Eller att man då mår dåligt helt enkelt. Ifall man börjar röka skapas det oftast rykten hit och dit. Då även att folk kanske inte vill eller slutar vara med den personen. Varför är det så? Jag menar, man ska ju inte lämna sin vän för att han/hon börjar röka? Det är då man ska visa att man verkligen är en riktigt vän, man ska ju ställa upp för personen? Rökning är ju inte bra förvisso, så det kanske är därför man känner att man inte vill umgås med personen. Men det är ju inte du som röker? Utan det är din vän, din vän som förstör sig själv. Jag tycker inte om rökning, eller asså jag röker inte själv. Men bara för att jag inte röker, betyder ju inte att jag inte kan vara med dem som gör det? Vissa har haft en jobbig uppväxt, då det är därför man gör det för att lugna ner sig själv. Man ska inte dömma folk, innan man känner dem. 

 

 

Av wilma blomgren - 21 november 2013 15:15

Hmm.. Om tio år så är jag 24, så jag tror att jag förmodligen har en lägenhet då. Tror jag ska dela lägenhet med Linnea, men får se. Ingen vet hur läget ser ut då ju. Har även funderat på att flytta utomlands faktiskt, men har ingen aning om hur det blir med det. Kanske har ett fast jobb också, vem vet? Dock så ska jag någ läsa vidare på universitet, men vet inte säkert ännu i med att jag inte vet vilka betyg jag kommer ha när jag slutat gymnasiet. Men får se som sagt! Vet inte ännu heller ifall jag ska gå frisörlinje eller barn & fritid. Eller om jag ska gå något helt annat? Har inte så mycket mer och skriva om detta, så mer uppdatering senare. 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards